Alla inlägg under september 2013

Av Emma Pettersson - 25 september 2013 16:31

Hej, hoppas allt är bra med er!
Idag har jag varit hemma på grund av värsta migränen jag har haft! Usch
Det har varit långtråkigt men då jag letar efter en dressyr sadel eftersom jag ska börja tävla i vår förhoppningsvis! ?
Så om ni vet nån som har en (helst svart) dressyr sadel eller om ni har en själv som ligger i stallet och skräpar så kommentera gärna in din kik så kan jag kontakta dig om mer info.
Det skulle vara jätte snällt! :)
Nån gång under den här eller vecka 40 så kommer jag lägga ut en video då ni gärna få fråga allt om mig och då i denna videon kommer ni få svaren.
Ni kan också jätte gärna följa mig på instagram "empapettersson00"!
Nu ska jag ta lite te och lägga mig och chilla i soffan!
Ha det gött! :)

Av Emma Pettersson - 23 september 2013 19:44

Hej, idag har jag varit i skolan.
Asså den här dagen har inte varit rolig, den har varit stressig, jobbig, skrikig, tråkig och blabla!
Imorgon efter skolan ska jag till stallet och rida och fixa lite med hästen men jag vet inte riktigt än vad jag ska göra men jag tror det får bli hoppning.
Måste träna nu inför tävlingarna som kommer.
Och efter stallet imorgon så sticker jag till nästa stall och rider en annan häst och då är det markarbete och några hinder.
Nu ska jag pack till stallen imorgon och jag har idrott också (blää) men aja skit samma.
Ha de gött! :)

Av Emma Pettersson - 22 september 2013 17:14

Hej! :D nu är jag och min blogg igång igen.
Eftersom jag har börjat i 7:an och ny skolan nu så har jag haft jätte dåligt med tid.....
Men nu så.....
Jag hoppas alla har haft en jätte bra sommar och så! :)
Lite senare idag eller imorgon (beror på hur mycket frågor jag får ikväll) så tänkte jag ha en frågor stund och kommer lägga ut en video på när jag svara.
Så snäällaaaaa fråga allt du vill om mig!
På sommar lovet har jag shoppat en hel del som jag också tänkte visa i videon! :)
Så fråga massor nu så får ni svar sen!
Pööösss! ;)

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Jag är en tjej på 13 år. Jag älskar hästar, och att vara med mina kompisar.

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2013
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards